Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

“ΤΟ ΠΡΩΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ”

Με τους μπλόγκερ που καταγγέλλουν εδώ και ενάμιση μήνα το σκάνδαλο των θεαμάτων σεξ χωρίς προφύλαξη, τον εκθειασμό αυτών των θεαμάτων από ιστοσελίδες και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και τη δημόσια επιχορήγησή τους, ασχολείται στο τελευταίο του τεύχος το γκέι περιοδικό “Screw” (ή σε απλά ελληνικά “Γ*μήσι”). Στη σελίδα 21, κάτω από τον πάντα καλαίσθητο (και ενδεικτικό της άποψης του συντάκτη για το ασφαλές σεξ) τίτλο “Το πάθος για το πρωκτικό είναι δυνατότερο από τον αγιασμό” διαβάζουμε ανάμεσα σε άλλα τα εξής:

“Η σημερινή ευγενική παραχώρηση είναι ότι φυσικά μπορείς να κάνεις bareback, αλλά όχι και να το προμοτάρεις / να το δείχνεις / να κρατάς χλιαρή ή συγκατανευτική στάση. Η πεισματική άρνηση μιας πραγματικότητας που επιμένει να υπάρχει, μαζί με την έξαψη για τις κυρώσεις και τις ποινές που αρχίζουν να επιβάλλονται στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού είναι μια ιστορία που έχει επαναληφθεί και συζητηθεί διεξοδικά στο παρελθόν. Της είχαν δώσει και όνομα, Sex Terror ονομαζόταν πριν από μία δεκαετία. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι αυτός ήταν ένας αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης του θέματος. Ούτε και να κυνηγάς τον άλλο με ένα προφυλακτικό. Και εννοείται ότι οι σημερινές Νάνσι Ρέηγκαν που ποστάρουν στο διαδίκτυο είναι το ίδιο αφελείς και εκνευριστικές στο συγκεκριμένο ζήτημα όσο και η original.

“Η χριστιανική ανησυχία της κυβέρνησης Ρέηγκαν για το καλό του κοπαδιού (ένα τόσο ηλίθιο κοπάδι που δεν μπορούσε να πει ένα απλό “όχι”, βρε, “στα ναρκωτικά”), λίγο διαφέρει από αυτή των σημερινών φιλάνθρωπων κρυπτοχριστιανών. Δεν περιμένω φυσικά να δει τίποτα γκραν γκινιόλ αναρτημένες παναγίτσες και χριστούληδες στα μπλογκ, η ουσία δεν είναι στο φαίνεσθαι. Είναι στην αποικιοκρατική σχέση αυτών που κατέχουν μια αληθινή σωτηρία και σε αυτούς τους οποίους πρέπει να τη μεταδώσουν.

Κι αυτός μάλλον είναι και ο τόπος της αηδίας που νιώθουν πολλοί για τον ακτιβισμό, επίσημο και ανεπίσημο.

Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν, οι μπλόγκερ που σκανδαλίζονται με το θέμα της διαφήμισης/προβολής/χορηγίας του bareback είναι:

Κρυπτοχριστιανοίgay religion1


Τρομοκράτες του Προφυλακτικού
condom terrorist


Αφελείς και εκνευριστικοί
mr bean


Νάνσι Ρέηγκαν
nancy reagan



Στυγνοί αποικιοκράτες (“Προφυλάξου σκουλήκι”)
gay fetish1



“Ανεπίσημοι” ακτιβιστές (!!!) που προσπαθούν να φορέσουν με το ζόρι προφυλακτικά στον κοσμάκη (χωρίς
κέρδος κέρατα που λέει και η μάνα μου). gay fetish4



Με τις υγείες μας! :-)))



15 σχόλια:

  1. eftixos ksefigate apo to editorial

    giati mou dothike i endiposi oti o kosmos telika diavazei mono afta me tous efandastous titlous
    valianatos stop
    kala pou to epesimana kai erikses mia kaliteri matia kai vrikes to keimeno tou ari to opoio sto vathos kai tin ousia tou then leei afto pou afineis na ennoithei gnomi mou panta

    oso gia ton titlo tou screw
    to gamisi to tonizeis os ? arnitiko ?
    then to katalava katholou afto

    filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ pisoglendis

    Δεν θυμάμαι να μου έχεις επισημάνει κάτι. Βρήκα το περιοδικό πριν κάτι μέρες στο σπίτι ενός φίλου, το διάβασα και έφριξα.

    Και από αυτά που γράφεις, να υποθέσω ότι χάρηκες που τσίμπησα το "δόλωμα" και γίνεται "ντόρος" για το περιοδικό ή μου φαίνεται;

    Όσο για τον τίτλο, απλά υπενθυμίζω τι σημαίνει. Γιατί με τα "Screw", τα "because fags can read" και όλα τα υπόλοιπα, θα ξεχάσουμε τι σημαίνουν όλες αυτές οι λεξούλες στα ελληνικά.

    Βλέπεις, εκτός από κρυπτοχριστιανός, είμαι και κρυπτοεθνικιστής :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σήμερα απλά το έγραψα στο xomeriti οτι όλοι μιλάνε για τον Αντρέα αλλα κανείς δεν διαβασε παρακάτω και αυτό για μένα λεει πολλά δηλαδή οτι ο κόσμος κολλάεια απλά στα φανταχτερά.
    Ουτε χαίρομαι ούτε λυπάμαι μου ειναι αδιάφορο. Δεν εκανα εγω τον ντόρο δεν το έγραψα εγω δεν το υπέγραψα εγω΄.
    Οπως λεει ο Αρης ειμαστε διαφορετικοί άνθρωποι με αλλες απόψεις μπορει να σου απαντήσει τι ηθελε να πει και τι οχι
    τι πιστεύει και οχι.
    Θα σου απαντήσω με χαρά για τις δικές μου στήλες και το δικό μου τρόπο γραφής και έκφρασης στο έντυπο.
    Εχω συγκεκριμένα πράγματα που κάνω κάθε μήνα.
    Οσο για την μετάφραση το εκανες να φανει ειρωνικό το γαμήσι .
    και screw δεν σημαίνει γαμήσι για να μην ξεχνάμε και τα ελληνικά μας αλλά βίδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. episis then anafereis pouthena onoma sindakti kai stili tou periodikou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, βίδα σημαίνει, μάλιστα...

    Θα το διαβάζουν πολλοί μαστόροι φαίνεται :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to thema mas then einai poioi to diavazoun alla oti kegaise gia tin sosti tou metafrasi sta ellinika mpas kai then to katalavei kapoios kai xathei to simpan

    loipon i akrivis metafrasi eina vida loipon kai oxi gamisi
    g afto se polla mas logo exoume tin vida des to blog mou !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι, αυτό πιστεύω και σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να το εικονογραφήσεις. η έλλειψη επιχειρημάτων σημαίνει ότι αποδέχεσαι τους χαρακτηρισμούς; εκτός κι αν τρία θαυμαστικά είναι απάντηση. παρε κι εσύ τα τρία μου: !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το screw, και κάποιοι άλλοι χώροι, σκοπίμως ή ηλιθιωδώς, προσπαθούν να εντάξουν τις ενστάσεις και την αγανάκτηση όσων αντέδρασαν, σε μια αστυνομοκρατική λογική του τύπου ή συμφωνούμε με τη χορηγία του κεελπνο σε bareback ή θέλουμε να αναγκάσουμε τους πάντες να φοράνε προφυλακτικό και να ποινικοποιήσουμε το ακάποτο γαμήσι.

    Είστε τόσο ηλίθιοι? Αυτός ο συμψηφισμός είναι τόσο αφελής όσο και το διανοητικό άλμα του βαλλιανάτου που μας συγκρίνει με την ομοφοβική αντίδραση καρατζαφέρη. Είναι μια λογική bush, ή μαζί μας ή με τον εχθρό.

    Κανένα, μα κανένα από τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί τον τελευταίο μήνα δεν έκανε λόγο για επιβολή προστίμων προς την επιχειρηματία επειδή επέλεξε αυτό το σόου ή δεν επέπληξε το κεελπνο για την παρουσία του. Ίσα ίσα που η παρουσία του επιβαλλόταν.

    Οι ενστάσεις αφορούν πάντα τη ΧΟΡΗΓΙΑ. (μαζί με ένα σύνολο ερωτημάτων που εγείρονται από αυτή τη χορηγία, όπως πόσες χορηγίες έχουν διοχετευτεί τον τελευταίο χρόνο στην εν λόγω επιχειρηματία, την ιδεολογική συνάφεια μεταξύ των στόχων του Κεελπνο και των απόψεων του συντονιστή κοινωνικού διαλόγου του κεελπνο, την δουλική στάση ΜΚΟ, οργανώσεων και ομάδων απέναντι σε έναν κρατικό φορέα που φανερά κακοδιαχειρίζεται δημόσιο χρήμα κλπ).

    Οπότε ή ηλίθιοι είστε ή πολύ μακάκες. Μεταξύ του παρευρίσκομαι σε έναν χώρο που παρουσιάζει κάτι που αντίκειται των επιδιώξεών μου για να ενημερώσω τους παρευρισκόμενους και του ΧΟΡΗΓΩ, άρα στηρίζω οικονομικά και επικοινωνιακά ένα επιχείρημα κατάφωρα αντιφατικού της ταυτότητάς μου, υπάρχει χιλιομετρική απόσταση.

    Μεταξύ του επιβάλλω τρόπους σκέψης σεξουαλικών πρακτικών αλα ποτοαπαγόρευση και πρακτικές του διατηρώ σε θέση κοινωνικού διαλόγου του οργανισμού μου ένα άτομο που στον προσωπικό του ιστοχώρο αφιερώνει άπλετο χώρο για την διαφήμιση/προώθηση του φεστιβάλ, συνεντευξιάζεται με bareback πορνοστάρ προκειμένουν να διακιολογήσουν το σόου τους και ισχυρίζεται πως μόνο οι θαμώνες του πορνο-φεστιβάλ της cyber έχουν σεξουαλική ζωή και δεν ντρέπονται γι αυτή, υπάρχει επίσης χιλιομετρική διαφορά.

    Δεν ξέρω αν διαθέτετε τα διανοητικά εφόδια να την διακρίνετε.

    Όσον αφορά σε έμενα, μπορεί το βράδυ να γουστάρω να γαμηθώ ακάποτος με τον γκόμενο μου, αλλά δεν θα το παρουσιάσω ως θέαμα μπροστά σε νέα παιδιά. Αλλά ακόμα κι αν το κανα, πάλι δεν θα έπεφτε λόγος σε κανέναν. Και εγλω και η cyber είμαστε ιδιώτες και οι αποφάσεις μας λογοδοτούν μόνο έναντι της προσωπικής μας ηθικής. Να λογοδοτήσω θα έπρεπε όμως, αν το κράτος με πλήρωνε για να προωθήσω την ενημέρωση για τον ιο και εγώ έδινα τα λεφτά, όχι για ενημέρωση, αλλά για τη στήριξη ενός πορνο-φεστιβάλ με bareback. Και την επόμενη μέρα, να το διαφήμιζα και να το χρησιμοποιούσα για να ανεβάσω την αναθεματισμένη επισκεψιμότητα στο σαιτ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ load

    Εγώ είχα γράψει στην αρχή για τα πρόστιμα που ρίχνουν οι αρχές της Καλιφόρνιας σε στούντιο πορνό που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία πρωταγωνιστών με bareback σκηνές. Φυσικά κανείς δεν μίλησε για "πρόστιμα" στο πορνοφεστιβάλ - τι νόημα θα είχε άλλωστε, εδώ μιλάμε για επιβράβευση μέσω χορηγιών...

    Κατά τα άλλα καλά τα λες, μόνο σε παρακαλώ ας αποφύγουμε τους χαρακτηρισμούς ("ηλίθιοι" κτλ) για να μη γίνει εδώ μέσα αρένα όπως επιθυμούν κάποιοι.

    Το χιούμορ είναι πάντα πιο αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκ μέρους του περιοδικού SCREW θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο blog σας.


    Ο εκδότης
    Ανδρέας Ιωαννίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. profanws to arthro den anaferotan sto akapoto gamisi (an exeis to dianoitiko epipedo na to katalaveis).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο load τα έγραψε μια χαρά.

    Πιστεύω πως σκόπιμα πάει η κουβέντα αλλού και όχι στο θέμα της ΧΟΡΗΓΙΑΣ του ΚΕΕΛΠΝΟ σε πορνοφεστιβάλ με BAREBACK περιεχόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώ που νόμιζα ότι όλοι έχουμε αντιληφθεί τον κίνδυνο... Ένα είναι σίγουρο: Το AIDS σκοτώνει!
    Από κει κι έπειτα είναι προσωπική επιλογή του καθένα (και της καθεμιάς φυσικά) να επιλέξει αν θα το κάνει με ή χωρίς προφύλαξη. Δικό του θέμα και δικό του ρίσκο. Φυσικά και μπορώ να το κάνω με τον γκομενό μου χωρίς καπότα άλλα δεν θα παρακινήσω και τους άλλους να κάνουν το ίδιο! Ούτε ξέρω κατά πόσο το να κάνει κανείς κάτι τέτοιο χρειαζεται να ποινικοποιηθεί! θα είναι σα να ποινικοποιούνται οι ταινίες με τα πιστολίδια, τα μαχαιρώματα, τα ναρκωτικά και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο... γιατί θα μπορούσε ο καθένας να παρακινθεί να κάνει το ίδιο! Το κάπνισμα σκοτώνει, το αλκοόλ σκοτώνει, η παχυσαρκία σκοτώνει, τα αυτοκίνητα σκοτώνουν, τα μαχαίρια σκοτώνουν... Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα βγάλουνε αυτό το επιθετικό μαχαίρι από το λογότυπο του, ούτως ή άλλως εμετικού "εφιάλτη στην κουζίνα"; Ο καθένας μπορεί συμφωνα με τη λογική και την κρίση του να πιεί το σκασμό, να φάει τον μπερίδρομο, να καπνίσει όλα τα καπνοχώραφα του Αγρινίου καθώς και να αρπάξει ένα μαχαίρι και να πάρει στο κυνήγι όλη τη γειτονιά! Όταν όμως προβάλεις δημόσια μια πράξη όπως το σεξ χωρίς προφύλαξη όφείλεις να επισημάνεις τον κίνδυνο που ελωχεύει πίσω απ' αυτό. Τόσο απλά.
    Ίσως να ακούγεται εντελώς ντεκαυλέ το "don't try this at home" αλλά δεν ξέρω κι εγώ πώς μπορεί να γίνει. Πολλά παιδιά φούνταραν από τα μπαλκόνια προσπαθώντας να μιμηθούν τον superman! Κάποιος όμως που έχει ενεργή σεξουαλική ζωη δεν είναι πια παιδί!
    Θεωρώ ανεύθυνο να μην υπενθυμίζει κανείς καθημερινά στον εαυτό του και στους άλλους πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι το bareback, αλλά αυτό είναι απλά η προσωπική μου άποψη.
    Είμαι κάθετα κατά των απαγορεύσεων και των ποινικοποιήσεων όμως είμαι φανατικά υπέρ της γνώσης, της προφύλαξης και της ανάπτυξης της προσωπικής κρίσεως, πράγμα το οποίο επ'ουδενί δεν συμβαίνει στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας όπου είχαμε την "τυχη" να γεννηθούμε...
    Τώρα για το φεστιβάλ στο οποίο αναφέρεστε, την επιχείρηση, τους χορηγούς και τα ρέστα, δυστυχώς ελάχιστα έως καθόλου γνωρίζω. Θεωρώ όμως ότι ένας επίσημος φορέας που συμμετέχει σε κάτι τέτοιο θα όφειλε να κάνει τις επισημάνσεις του. Τουλάχιστον αυτό.
    Υ.Γ.
    Η σεξουαλική μου ζωή ξεκίνησε την εποχή που το AIDS θέριζε και ήταν σε καθημερινή διαταξη στα δελτία ειδήσεων. Την εποχή του απόλυτου τρόμου και της φανατικής ομοφοβίας. Φυσικά κι έβλεπα τσόντες με λαχταριστές σκηνές χωρίς προφύλαξη και ζήλευα! Όπως τώρα βλέπω την "Γκόλφω" να πίνει κρυστάλινο νεράκι από το ρυάκι του χωριού. Όμως εγώ επιλέγω να πιώ εμφιαλωμένο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ αλλά... πώς να γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στις κατακόμβες που κρύβομαι, ως κρυπτοχριστιανός, δίπλα στο sling πάντα έχω καλάθι γεμάτο προφυλακτικά. Ποιό είναι το πρόβλημα του συντάκτη του άρθρου δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή