.

.
Κάθε Δευτέρα στην Athens Voice (κλικ)

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

[Αναδημοσίευση από τον ιστότοπο της εφημερίδας Athens Voice όπου μπορείτε να αφήσετε και τα δικά σας σχόλια.]

dad and gay son1
 
 
Η δύσκολη σχέση ενός πατέρα με τον γκέι γιο του.

O Γκρεγκ Χόλντεν είναι ένας Bρετανός τραγουδιστής και τραγουδοποιός που ζει και δουλεύει στη Νέα Υόρκη. Μέχρι τώρα είχε στο ενεργητικό του κάποια τραγούδια που έγιναν επιτυχίες από νικητές του τηλεοπτικού σόου American Idol, όμως σήμερα ελπίζει να γίνει γνωστός και ως τραγουδιστής με το καινούριο του άλμπουμ «Chase the sun». Ένα από τα τραγούδια του άλμπουμ είναι το «Boys in the street», μία συγκινητική μπαλάντα για τη δύσκολη σχέση ενός ομοφυλόφιλου γιου με τον πατέρα του. Και ήταν χάρη σε αυτό το τραγούδι που κέρδισε την προσοχή αρκετών μεγάλων σταρ της μουσικής βιομηχανίας στα social media.

Όπως λέει ο ίδιος, «είναι μία σχετικά απλή ιστορία για ένα γκέι παιδί και τον μπαμπά του. Έχει να κάνει με τη σχέση τους. Σε ένα μεγάλο βαθμό το εμπνεύστηκα από τη δική μου σχέση με τον πατριό μου που υπήρξε αρκετά δύσκολη. Με ενέπνευσαν όμως και πολλοί φίλοι που μεγαλώνοντας είχαν εμπειρίες όπως αυτή που περιγράφω στο τραγούδι. Ήθελα να προσπαθήσω να γράψω κάτι για αυτές τις εμπειρίες, αφού πολλοί από αυτούς δεν μπορούν να το κάνουν. Η αντίδραση του κόσμου κάποιες φορές είναι ιδιαίτερα συγκινητική. Ένας τύπος στη Φλόριντα ήρθε και μου είπε πως αποφάσισε να μην βάλει τέρμα στη ζωή του όταν άκουσε το τραγούδι. Ήταν το πιο έντονο πράγμα που μου έχει πει κάποιος. Και αυτός είναι και ο λόγος που ξεκίνησα να κάνω μουσική. Με ενδιαφέρει να αγγίζω τους ανθρώπους.»

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο και να διαβάσετε τους στίχους στα ελληνικά:

https://www.youtube.com/watch?v=rcZLMtWEcF0

Όταν ήμουν πιο νέος
ο μπαμπάς μου έλεγε πως ποτέ δεν θα γίνω κάτι στη ζωή μου,
δεν έχανε ευκαιρία να με μειώνει

Μου έλεγε είσαι το τελευταίο πράγμα που ήθελα, το τελευταίο που χρειαζόμουν.
Τι θα πω στους φίλους μου άμα μου πουν
πως ο γιος μου φιλάει αγόρια στον δρόμο;

Προσπάθησε να με κάνει να αλλάξω.
Μου έλεγε πως είμαι ντροπή για την πατρίδα μου,
πως μπορώ να το κάνω αυτό στην οικογένειά μου,
γιατί θέλω να γεράσω μόνος;

Μου έλεγε, δουλεύουμε σκληρά για να πληρώνουμε το σχολείο σου.
Αυτό είναι το ευχαριστώ; Έτσι μας ξεπληρώνεις;
Γιε μου σταμάτα να φιλάς αγόρια στον δρόμο.

Τώρα που μεγάλωσα, η καρδιά του έχει μαλακώσει λίγο
Αλλά και πάλι δεν με αγκαλιάζει όπως ο αδελφός μου
Δεν με φιλάει όπως η μητέρα μου.

Μου λέει «είσαι κομμάτι αυτής της οικογένειας, είσαι το παιδί μου,
όμως αυτά που κάνεις δεν κάνουν καλό στην υγεία σου.
Γιε μου, σταμάτα να φιλάς αγόρια στον δρόμο.»

Ο μπαμπάς μου πεθαίνει
και επιτέλους καταλαβαίνει πως δεν του έλεγα ψέμματα
Καθόμαστε στη σιωπή αλλά χαμογελάμε
Γιατί για πρώτη φορά δεν τσακωνόμαστε

Μου λέει «Δεν μπορούσα να ξέρω γιατί το μόνο που με είχαν μάθει
είναι πως οι άντρες μπορούν μόνο να αγαπούν γυναίκες, αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρος πια.
Γιε μου συνέχισε να φιλάς αγόρια στον δρόμο.
Και όταν φύγω, μη σταματάς να φιλάς αγόρια στον δρόμο.»