.

.
Κάθε Δευτέρα στην Athens Voice (κλικ)

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ OUT ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

out magazine

Το μεγαλύτερο σε κυκλοφορία γκέι περιοδικό της Αμερικής πρόκειται να λανσάρει την ελληνική του έκδοση το Δεκέμβριο. Την είδηση ανακοίνωσε η αμερικάνικη εκδοτική εταιρεία HereMedia, ενώ την εισαγωγή του τίτλου στην ελληνική αγορά θα αναλάβει ο εκδοτικός οίκος Γ. Πήλιουρας ΕΠΕ. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι -αν και μεγάλο μέρος της ύλης θα μεταφράζεται κατευθείαν από την αμερικάνικη έκδοση- το περιοδικό θα περιλαμβάνει και θέματα τοπικού ενδιαφέροντος όπως “συνεντεύξεις από έλληνες σταρ, μουσική, ψυχαγωγία και ταξίδια” σε συνεργασία με “ευρωπαίους δημοσιογράφους” – χωρίς όμως να διευκρινίζεται ποιοι θα είναι οι συντελεστές. Ο προγραμματισμός είναι να εκδίδονται δέκα τεύχη το χρόνο.

Στις ΗΠΑ το Out εκδίδεται σε μηνιαία βάση από το 1992 και έχει κυκλοφορία 200 χιλιάδες αντίτυπα. Έχοντας πάρει από την αρχή την απόφαση να μη δημοσιεύει αγγελίες ερωτικών γνωριμιών, υπήρξε το πρώτο περιοδικό που κατάφερε να προσελκύσει μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες που ήθελαν να προσεγγίσουν το γκέι καταναλωτικό κοινό. Πέρα από τη “σοβαρή” δημοσιογραφία, εστιάζει κυρίως στον κόσμο του θεάματος και της μόδας, τα ταξίδια και το lifestyle. Στη διάρκεια της ιστορίας του, το περιοδικό έχει συνδεθεί και με υποθέσεις outing διασημοτήτων χωρίς τη δική τους συγκατάθεση όπως αυτή αλλά και πιο πρόσφατα αυτή.

Εντύπωση προκαλεί πάντως η “ψήφος εμπιστοσύνης” της μητρικής εταιρείας στην ελληνική αγορά σε μια περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης, με τις κυκλοφορίες των περιοδικών να έχουν πέσει στο ναδίρ και όλες τις σχετικές προσπάθειες στο παρελθόν –ακόμα και με τη μορφή free-press- να έχουν αποτύχει. Πόσο μάλλον που και η ίδια η μητρική αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα στην αμερικάνικη αγορά με απολύσεις προσωπικού, απλήρωτους συνεργάτες και την απόφαση να διανέμει το Out από κοινού με το πιο “πολιτικοποιημένο” -και παλιότερο- “Advocate”.

Η εκδοτική εταιρεία Γ. Πήλιουρας ΕΠΕ έχει ήδη εισάγει στην ελληνική αγορά αμερικάνικους τίτλους με θέμα τη διατροφή και το body-building όπως το “Rx Fitness” και το “Muscular Development”. Να υποθέσουμε λοιπόν ότι το νέο περιοδικό θα δίνει έμφαση στη γυμναστική, την εμφάνιση και την προσωπική περιποίηση – μια ακόμα βίβλος των μετροσέξουαλ όπως είναι ήδη το “Men’s Health” ; Η ελληνική εταιρεία αναφέρει πάντως ότι ενδιαφέρεται να καλύψει ένα κενό που εντόπισε στην ελληνική αγορά και ότι “με την ελληνική έκδοση του Out, η ΛΟΑΔ κοινότητα θα έχει επιτέλους το περιοδικό που έχει ανάγκη και που της αξίζει.”

Όπως και νά ‘χει, εμείς να ευχηθούμε να πετύχει το νέο περιοδικό και κυρίως να εισάγει μια εντελώς διαφορετική δημοσιογραφική αντιμετώπιση των ΛΟΑΔ θεμάτων από ό,τι έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα.

UPDATE: Aπό ό,τι φαίνεται μας λύθηκαν κάποιες απορίες για τους συντελεστές του περιοδικού. Οπότε τα περί κάτι “διαφορετικού” σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει ίσως να ήταν απλά δικοί μου ευσεβείς πόθοι…



6 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

χαιρομαι αλλα δυσκολη εποχη για νεα εντυπα στην αγορα
παντως οι γκεη στηριζουν τα περιοδικα

Hfaistiwnas είπε...

Καλή επιτυχία λοιπόν!

g for george είπε...

Πόσους μήνες του δίνεις;

gay super hero είπε...

@ g for george

Aν θυμηθώ μια αντίστοιχη περίπτωση γκέι lifestyle περιοδικού πριν κάποια χρόνια, κράτησε λίγους μήνες. Αυτό όμως σημαίνει ότι αυτοί που το έβγαλαν δεν το στήριξαν για αρκετό χρονικό διάστημα. Για να καθιερωθεί ένας τίτλος θα πρέπει να υπάρχουν τα κεφάλαια που θα τον στηρίξουν για αρκετό καιρό μέχρι να γίνει κερδοφόρος.

Τώρα βέβαια σε περιόδους όπως αυτή που ζούμε με την καθίζηση στη διαφημιστική αγορά, όσα κεφάλαια και να ρίξουν δεν ξέρω τι προοπτική μπορεί να υπάρξει πραγματικά.

dimitris.be είπε...

Καλη επιτυχία λοιπόν παρ όλες τις δυσκολίες. Το θέμα είναι το πόσο θα πιάσει στο μη ομοφυλόφιλο κοινό. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για να μπορέσει να κρατηθεί στην αγορά. Ίδωμεν....

Ανώνυμος είπε...

Mακάρι. Πολύ σημαντικό βήμα. Οι εποχές έχουν αλλάξει.