Μπισκότα Oreo
Αλυσίδα ρούχων Gap
Πολυκαταστήματα JC Penny (για την Ημέρα του Πατέρα): “Τί είναι αυτό που κάνει έναν μπαμπά τόσο σούπερ; Είναι αυτός που σου μαθαίνει κολύμπι, αυτός που σου στήνει τη σκηνή, αυτός που σου φτιάχνει το ποδήλατο, ο καλύτερός σου φίλος και αυτό που σε γεμίζει αγκαλιές – όλα σε ένα. Ή σε δύο.”
Discover America, διεθνής καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού στις ΗΠΑ (δείτε στο 1:15)
6 σχόλια:
Πολύ καλές!!!
Η χώρα των αντιθέσεων. Είναι εκπληκτικό το πόση διαφορά υπάρχει μεταξύ των διαφόρων πολιτειών στην ανεκτικότητα και την αποδοχή. Σε μερικές μπορείς να παντρευτείς και να υιοθετήσεις παιδιά λόγου χάριν, ενώ σε άλλες (κυρίως στο Νότο) μπορεί κάποιος να σου κάψει το σπίτι και το αυτοκίκητο επειδή είσαι ομοφυλόφιλος...
Χα! Μήπως όμως απλά αυτό σημαίνει πως προσπαθούν να φτάσουν και σε ένα άλλο μεγάλο κομμάτι καταναλωτών? Μιλάμε και για την Αμερική, ωιμέ!
Πάντως όπως και να'χει η κοινωνία δείχνει την αποδοχή της όπως μπορεί -για μια άκρως καπιταλιστική χώρα, αυτή θα έρθει μέσα από τις διαφημίσεις!! :)
Ξέροντας καλά τις ΗΠΑ θα έλεγα ότι οι διαφημίσεις αυτές σε λίγα μέρη στη χώρα θα γίνονταν δεχτές - ως δημόσιες αναρτήσεις - χωρίς διαμαρτυρίες από τη συντηρητική πλειοψηφία, ενώ το Discover America video παρουσιάζει έναν 'έθνικ' πλούτο σε αρμονική συνύπαρξη που δυστυχώς δεν αποτελεί την πραγματικότητα της Βόρειας Αμερικής!
@ dimitris.be
Κι όμως οι στατιστικές δείχνουν ότι περισσότερα ζευγάρια του ίδιου φύλου μεγαλώνουν παιδιά στις πιο συντηρητικές νότιες πολιτείες...
http://www.advocate.com/news/daily-news/2011/01/19/gay-parents-find-south-more-welcoming
Το 'κλειδί' στο άρθρο που αναφέρεις, νομίζω βρίσκεται στην παράγραφο =
Experts theorized that the pattern could be related to the number of gay people who have children in heterosexual relationships before coming out, and the expanding number of minority women of childbearing age
Μακάρι οι διαφημίσεις αυτές να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από ότι πιστεύω, αλλά το αμφιβάλλω...
Δημοσίευση σχολίου